آموزش آداب معاشرت و مشتری مداریمقالات

آموزش رایگان : فن بیان و ارتباطات در گردشگری و هتل داری

4.5/5 - (24 امتیاز)
فن بیان و ارتباطات در گردشگری و هتل داری

با توجه به اینکه شاغل شدن در حرفه های هتلداری-گردشگری و تشریفات نیازمند داشتن ارتباطات و فن بیان قوی و حرفه ای می باشد بنا به درخواست بسیاری از عزیزان و دنبال کنندگان سایت بخشی از آموزش کلاسی را بصورت فیلم تقدیم حضورتان میکنیم امید است که بتوانیم در راه توسعه هتلداری و گردشگری کشور قدمی هرچند کوچک برداشته باشیم در این آموزش که بصورت سه قسمتی آماده شده از ارتباطات کلامی و غیر کلامی سخن به میان می آید و در پایان کلیه رفتارهای تشریفاتی مورد نیاز این شغل ها به سمع و نظرتان می رسد.

اصول تشریفات اداری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا