دوره مدیریت ارتباط با مشتری
دوره مدیریت ارتباط با مشتری: هدف از یادگیری مدیریت ارتباط با مشتری ایجاد ارتباط صحیح با مشتریانمان و نحوه پاسخ به نیازها و درخواستهای آنها به بهترین شیوه است. در نتیجهی مدیریت موفق این ارتباط، رضایت مشتریان و پیشرفت در کسب و کارمان حاصل میشود.
در دورهی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری 3 سرفصل اصلی زیر بررسی میشوند:
- مهارتهای ارتباط موثر و فن بیان
- مهارتهای مشتریمداری(CRM)
- تکنیکهای پاسخگویی به اعتراضات و شکایات
محتوای دوره مدیریت ارتباط با مشتری
• نیاز های مشتری و اجزای رضایتمندی مشتری
• مکث صحیح، آکسانگذاری صحیح روی واژههای مکالمه
• تکنیکهای آغاز مکالمه (Greeting) و نکات پیش از شروع گفتگو
• خوشآمدگویی و پایانبندی مناسب مکالمه
• افزایش هوش کلامی در ارتباط با مشتری
• هدایت مکالمه، مدیریت صحیح زمان مکالمه جهت جلوگیری از اتلاف وقت
• تکنیکهای متقاعدسازی مشتری
• استقرار CRM
• شناسایی صدای مشتری (VOC)
• چرخه مشتری مداری (CRM)
• مدیریت تجربه مشتری (CEM)
• انواع و اثرات نارضایتی مشتری
• تکنیکهای پاسخگویی به اعتراض و شکایات تلفنی
• تکنیکهای گوش دادن فعال
توانایی های کسب شده در انتهای دوره :
- اصول اولیه و مبانی مدیریت؛
- روشهای مختلف ارتباط با مشتری؛
- شناسایی نیازهای مشتریان و دلایل رضایتمندی آنها؛
- معرفی مدلهای امروزی مدیریت مشتریان و بررسی معایب و مزایای هر یک؛
- چگونگی تعامل با مشتریان؛
- یادگیری نحوه جذب مخاطبان؛
- مدیریت سؤالات و نظرات کاربران؛
- نحوه پاسخدهی به شکایات و گلایههای مخاطبان.
اساتید دوره:
جهت افزایش بازده آموزشی ، سعی شده است.از بهترین اساتید این حوزه و همچنین نوین ترین روش های آموزشی استفاده شود.
تدریس بر اساس بازار کار:
اصلی ترین فاکتور متمایز کننده این دوره ، تدریس کاربردی محور است در اکثر دوره ها ، صرفا کلیشه هایی آموزش داده میشود که نقش کاربردی ای در بازار آینده کاری فرد ندارند. ولی در این دوره تمامی تخصص ها ، با توجه به نیاز بازار و نه کلیشه های همیشگی آموزش داده میشوند.