دوره غیر حضوری میزبان(گارسون) رستوران
- برای دسترسی به محتوای این دوره، ابتدا باید در این دوره ثبتنام کنید.
دوره میزبان رستوران یکی از دوره های پرکاربرد در صنعت پذیرایی و رستوران داری است. در صورتی یک رستوران می تواند موفق باشد که پرسنل بخش میزبانی آن رستوران به شیوه صحیح آموزش دیده باشند
دوره غیر حضوری میزبان(گارسون) رستوران
برای موفقیت یک رستوران در جلب رضایت مشتریان و نگهداشتن آنها به عنوان مشتریان دائمی، معیارهای گوناگون وجود دارد. یکی از مهمترین معیارهای لازم برای نیل به این هدف، آشنایی با اصول میزبانی در رستوران است. نظم و توجه به جزئیات از شروط اساسی این امر است و لازم است نیروی کار دارای این مهارت ها باشد و به خوبی نیز آموزش ببیند تا اصول و قواعد را به نحو صحیح اجرا کند.
1) سرو صحیح انواع نوشیدنی ها
2) روش های مختلف پذیرایی غذا
3) آشنایی با وسایل و لوازم پذیرایی و کاربرد آن
4) آگاهی از موارد ایمنی سرو غذا و بهداشت
5) ارائه سرویس برتر
6) آشنایی با انواع غذاها و فرهنگ غذایی گوناگون
کارکنان رستوران باید در عین اینکه آرامش فضا را بر هم نمیزنند، سریع عمل کنند و خواسته های مشتریان را برآورده سازند. همچنین بهداشت کارکنان رستوران در آرام کردن فضا برای مشتریان ضروری است. علاوه بر این کارکنان باید بدون شکستن حریم میهمان، با او صمیمانه رفتار کنند. یعنی رفتار دوستانه و خودمانی طبق قاعده و با رعایت حد و مرزهای لازم تا میهمان در کنار مورد احترام بودن، احساس راحتی هم داشته باشد. از دیگر اصول پذیرایی در رستوران این است که میزبانهای رستوران، به مشتریان همواره توجه داشته باشند بدون آن که مشتریان این توجه را بیش از حد احساس کنند. درواقع آنان باید حین اینکه سرگرم کار خود هستند، هوشیار باشند. باید چهرهای همواره آراسته به لبخند، سرزنده و مودب داشته باشند تا حس مثبتی در میهمان ایجاد شود.
تعداد دانشجویان دوره
رضایت اعضا
پیشنهاد شده
عالی بود