مهارت ارتباط موثر ( ویژه کارکنان اداری)
مهارت ارتباط موثر ویژه کارکنان اداری: در میان مهارت های زندگی آنچه بیش از سایر مهارت ها توجه همگان را به خود جلب نموده ، مهارت ارتباط موثر در محیط شغلی می باشد.
همه ما به این موضوع واقف هستیم که شاغلین بیشترین زمان و انرژی خود را در محل کارشان گذرانده و در ارتباط با مشتری و همکارانشان روز را بسر می برند.
با این وجود اگر این افراد با مهارت ارتباط موثر بیگانه باشند، این زمان برای آنها بسیار سخت و تلخ می گذرد.
هدف از برگزاری دوره مهارت ارتباط موثر
1- تبدیل شدن کارکنان به یک تیم و ایجاد کار تیمی در میان کارکنان اداری
2- آشنایی کارکنان با چهار مهارت ارتباط کلامی جهت تصحیح ارتباطات شغلی
3- ایجاد اثر بخشی و کارایی در شغل های مورد تصدی کارکنان اداری
4- بالا بردن راندمان کاری افراد
5- از بین بردن استرس شغلی و آرامش ذهن و فکر افراد
6- بدست آوردن انتظارات و الزامات مورد نظر سازمان مطبوع
محتوای آموزشی دوره مهارت ارتباط موثر کارکنان اداری
1- توانایی برقراری ارتباط موثر با دیگران
2- آشنایی با مهارت های ارتباطی کلامی و غیر کلامی
الف) مهارت و هنر سخن گفتن
ب) مهارت گوش دادن
ج)مهارت خواندن و نوشتن
د)کاربرد زبان بدن در مهارت های ارتباطی
3- اصول و فنون مذاکره
4- رفتار شناسی دیسک ( DISC ) با رویکرد بهبود روابط و رفتار در محیط شغلی
این دوره مورد نیاز چه کسانی است:
1- سرپرستان روابط عمومی و مدیران منابع انسانی
2- کلیه کارکنان اداری که در سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی مشغول به فعالیت هستند
3-مدیران و کارکنان بخش تشریفات و پذیرایی اداری
4-کارکنان بخش پذیرش بیمارستان ها
5- کلیه کارکنان اداری هتل های بزرگ و کوچک
پیشنهاد ویژه: معمولا آموزش درایران اهمیت زیادی نداشته و در لایه های پایین اهمیت قرار میگیرد. بر خلاف این اعتقاد پیشنهاد میشود دوره ارتباط موثر را که بصورت حضوری و غیر حضوری (وبینار) توسط گروه آموزشی مهارت گستر نوشیجان انجام میگیرد را برای شرکت و یا سازمان مطبوع خود برگزار نمایید و با این کار منابع انسانی خود را ، که بطور حتم مهمتر از منابع مالی هستند توسعه دهید.
جهت برگزاری دوره آموزشی مهارت ارتباط موثر از طریق تماس با ما در خواست خود را اعلام نمایید