آموزش نیروی خدمات بیمه کارآفرین-اصول پذیرایی و نظافت اداری
آموزش نیروی خدمات بیمه کارآفرین-اصول پذیرایی و نظافت اداری
به درخواست سرپرست خدمات بیمه کارآفرین در خصوص آموزش نیروی خدماتی این شرکت بازدید اولیه توسط اینجانب حسین رحمتیان مدرس تخصصی آموزش نیروهای خدمات این شرکت انجام گرفت و در این بازدید مواردی که در کلیه شرکت ها و ادارات به وفور دیده می شود به سرپرست خئمات اعلام شد. در این دوره موارد ذیل به صورت حرفه ای اموزش داده شد:
آداب معاشرت و الگوهای رفتاری مربوط به شغل خدمات شامل:
طرز پوشش-روش های صحبت کردن – طریقه ورود به اتاق مدیر و سایر کارکنان- تفوت سمت و سن در محیط اداری – انواع ارتباطات- انواع مهمانان ویژه (VIP) و خیلی ویژه(TOP VIP) و..بسیاری مطالب مرتبط به شغل آنان
اصول چیدمان و پذیرایی در جلسات و اتاق مدیریت شامل:
چیدن میز صبحانه سرد و گرم-چیدن میز جلسات-چیدمان میز اتاق مدیریت-چیدمان میز ناهار و انواع پذیرایی در هریک از موارد چیده شده و…
اصول رعایت بهداشت فردی و بهداشت عمومی شامل:
لباس تمیز -بهداشت پوست-دست و دهان و دندان و….
مهارت نظافت محیط اداری شامل:
استفاده از کلیه وسایل موجود جهت نظافت سرویس بهداشتی – کریدورها-راه پله ها- نرده ها و اسانسور و…..
در پایان از کلیه شرکت کنندگان در دوره آزمون گرفته شد و با ارائه چک لیست های مخصوص آبدارخانه و نظافت سعی بر این شد تا آموزش ها موثر و کارا باشند. با توجه به اینکه نیروهای خدمات پیشانی و ویترین هر اداره محسوب می شوند هر اداره و شرکتی با دانستن شرح وظایف نیروی خدمات خود متوجه می شود که باید نیروی خود را آموزش دهد یا خیر. امروزه نیروی خدمات را به سه چهار بخش تقسیم می نماییم که شامل آبدارچی – نظافتچیان -رانندگان و انتظامات می باشند.
با ید بدانیم که این چهار گروه کارکنان همطراز به حساب می آیند و نسبت به صلاحدید سرپرست خدمات می توانند جایگزین یکدیگر باشند. لذا زمانیکه دوره بصورت خصوصی در یک شرکت یا اداره برگزار می شود کلیه گرو هها می توانند در دوره آموزشی شرکت نمایند.هرچند که گروه آموزشی مهارت گستر نوشیجان بصورت تخصصی آموزش های لازم و تخصصی را برای هریک از گروههای ذکر شده برگزار می نماید.
در پایان جهت برگزاری آموزش فنون پذیرایی و تشریفات ویژه نیروی خدماتی(پیشخدمت اداری)در سراسر ایران می توانید از طریق تماس با ما ارتباط برقرار نموده و یا از طریق فاکس با این موسسه مکاتبه نمایید.