دانلود جزوه و سوال دیپلم گردشگری
آموزش در محل کار شمامدیران و کارمندان

دوره مدیریت ارتباط با مشتری

ارائه امتیاز به این مطلب

دوره مدیریت ارتباط با مشتری: هدف از یادگیری مدیریت ارتباط با مشتری ایجاد ارتباط صحیح با مشتریانمان و نحوه پاسخ به نیازها و درخواست‌های آنها به بهترین شیوه است. در نتیجه‌ی مدیریت موفق این ارتباط، رضایت مشتریان و پیشرفت در کسب و کارمان حاصل می‌شود.

در دوره‌ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری 3 سرفصل اصلی زیر بررسی می‌شوند:

  1. مهارت‌های ارتباط موثر و فن بیان
  2. مهارت‌های مشتری‌مداری(CRM)
  3. تکنیک‌های پاسخگویی به اعتراضات و شکایات

محتوای دوره مدیریت ارتباط با مشتری 

• نیاز های مشتری و اجزای رضایتمندی مشتری
• مکث صحیح، آکسان‌گذاری صحیح روی واژه‌های مکالمه
• تکنیک‌های آغاز مکالمه (Greeting) و نکات پیش از شروع گفتگو
• خوش‌آمد‌گویی و پایان‌بندی مناسب مکالمه
• افزایش هوش کلامی در ارتباط با مشتری
• هدایت مکالمه، مدیریت صحیح زمان مکالمه جهت جلوگیری از اتلاف وقت
• تکنیک‌های متقاعد‌سازی مشتری
• استقرار CRM
• شناسایی صدای مشتری (VOC)
• چرخه مشتری مداری (CRM)
• مدیریت تجربه مشتری (CEM)
• انواع و اثرات نارضایتی مشتری
• تکنیک‌های پاسخگویی به اعتراض و شکایات تلفنی
• تکنیک‌های گوش دادن فعال

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  مهارت ارتباط موثر ( ویژه کارکنان اداری)
مدیریت ارتباط با مشتری

توانایی های کسب شده در انتهای دوره :

  • اصول اولیه و مبانی مدیریت؛
  • روش‌های مختلف ارتباط با مشتری؛
  • شناسایی نیازهای مشتریان و دلایل رضایتمندی آن‌ها؛
  • معرفی مدل‌های امروزی مدیریت مشتریان و بررسی معایب و مزایای هر یک؛
  • چگونگی تعامل با مشتریان؛
  • یادگیری نحوه جذب مخاطبان؛
  • مدیریت سؤالات و نظرات کاربران؛
  • نحوه پاسخ‌دهی به شکایات و گلایه‌های مخاطبان.

 اساتید دوره:

جهت افزایش بازده آموزشی ، سعی شده است.از بهترین اساتید این حوزه و همچنین نوین ترین روش های آموزشی استفاده شود.

 تدریس بر اساس بازار کار:

اصلی ترین فاکتور متمایز کننده این دوره ، تدریس کاربردی محور است در اکثر دوره ها ، صرفا کلیشه هایی آموزش داده میشود که نقش کاربردی ای در بازار آینده کاری فرد ندارند. ولی در این دوره تمامی تخصص ها ، با توجه به نیاز بازار و نه کلیشه های همیشگی آموزش داده میشوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا