آموزش منابع انسانی
آموزش منابع انسانی در کلیه سطوح اداری از بخش مدیران و تصمیم گیرندگان تا مدیران عملیاتی و کلیه کارکنان از واجبات هرشرکت و سازمانی به حساب می آید .
بطور حتم آموزش منابع انسانی می تواند موجب توسعه رفتاری افراد گردد و در پایان نتیجه قابل قبولی را برای شرکت و سازمان به دنبال داشته باشد.
اگر مدیری اعتقاد به آموزش نداشته باشد مطمئنا محکوم به شکست است و رو به زوال می رود.
همگی به این مسئله آگاهی داریم که هر شرکت و سازمانی از دو منبع مالی و منبع انسانی برخوردار است. عملکرد خوب منابع انسانی می تواند موجب درآمدزایی و توسعه شرکت باشد. در صورتیکه هرچقدر منابع مالی داشته باشیم نیروی انسانی ضعیف و بد می تواند آن را نابود کرده و موجبات ورشکستگی آن مجموعه را به دنبال داشته باشد.
به این علت گروه آموزشی مهارت گستر نوشیجان جهت ارتقاء نیروهای انسانی در بخش هتل داری – گردشگری و تشریفات اقدام به تولید محتوا و ارائه آموزش های کاربردی به سازمان ها و شرکت ها و مجموعه های مرتبط نموده است که در زیر به تعدادی از دوره های آموزشی اشاره می گردد.
دوره های تشریفات اداری ویژه سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی
- آموزش پیشخدمت اداری (آبدارچی،مستخدمین)
- آموزش تهیه و سرو نوشیدنی ویژه اداره و شرکتها ( دوره پیشرفته)
- آموزش تشریفات رانندگان (رانندگان تشریفاتی)
- آموزش نگهبانان و انتظامات (حفاظت فیزیکی)
- دفاع شخصی ویژه کارکنان حفاظت فیزیکی و حراست
- آموزش منشی گری و مسئول دفترمدیران
- آموزش تشریفات اداری (ویژه کارشناسان و کارمندان و مسئولین دفاتر)
- آموزش کارکنان خدماتی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری
آموزش رستوران داری
آموزش ارتباطات و توسعه فردی
آموزش بیمارستان ها و مراکز درمانی
- آموزش کارکنان غیر درمانی بیمارستان ها و کلینیک ها
- آموزش هتلینگ بیمارستان-توزیع غذا بیمارستان
- آموزش نظافتکار مجتمع های مسکونی
- دوره نگهداری و مراقبت از فضای سبز
- آموزش خدمتکار و نظافتچیان اداری
- آموزش پاکبانان شهرداری
آموزش هتل داری
- آموزش کارکنان بازاریابی و روابط عمومی در هتل
- آموزش مدیر هتل عمومی و تخصصی
- آموزش پروتکل بهداشتی ویژه اماکن پذیرایی و اقامتی
- آموزش مدیریت پذیرایی و میزبانی غذا و نوشیدنی در هتل
- آموزش اتاقدار و خانه داری در هتل
- آموزش مدیریت آشپزخانه و کترینگ
- دوره تخصصی انواع سوخاری وبرگرها
- آموزش دوره تخصصی قصابی
- آموزش کاست کنترل (کنترل هزینه)
- آموزش مدیریت آشپزخانه هتل ( کترینگ )
- آموزش اصول انبارداری مواد غذایی
- آموزش کارکنان مهمانسراهای دولتی و خصوصی (آماده کردن اتاق و پذیرش مهمان)