آموزش تشریفات و مراسم در هتل
آموزش تشریفات و مراسم در هتل
چه کسانی از این آموزش بهره می برند؟
مدیران هتل ها؛
مدیران داخلی هتل؛
مدیران تشریفات و غذا و نوشابه در هتل ها؛
دانشجویان گردشگری و هتلداری؛
مدیران روابط عمومی؛ خدمات و تشریفات اداری در سازمان ها و شرکت ها ؛
مدیران داخلی رستوران؛
مدیران تالارهای پذیرایی ومدیران موسسات برگزاری ضیافتهای خصوصی ومجالس؛
پیمانکاران مرتبط ؛
مدیران اجرایی و سوپروایزرها؛
و تمامی دیگر علاقه مندان.
هدف از آموزش تشریفات و برگزاری مراسم در هتل چیست؟
آشنایی دست اندرکاران وعلاقه مندان به راه اندازی ومدیریت رستوران ؛ تالارهای پذیرایی ؛ موسسات برگزاری ضیافتهای خصوصی و مجالس و پیمانکاران ؛ بر گزاری ضیافتهای خصوصی ومجالس و پیمانکاران با اصول بنیادین خدمات پذیرایی ؛ چگونگی قراردادهای پیمانی ؛قوانین ومقررات جاری مواد غذایی ؛ مسائل مربوط به کیفیت خدمات و کیفیت موادغذایی در تمامی مراحل ؛کسب اطلاعات درمورد پخت وآشپزی به منظور ایجاد کنترلهای لازم آشنایی نسبی با مدیریت آشپزخانه برنامه ریزی های شغلی تهیه منو و مسائل مربوط به اموراجرایی برگذاری ها الزامات وتوانمندی ها.
چه مواردی در این دوره به شما آموزش داده می شود؟
1- آشنایی با مفهوم تشریفات و مراسم خاص
Special events 2- انواع مراسم خاص
3- بازاریابی و رقابت در برگزاری مراسم
4- هماهنگ کردن مراحل مختلف مراسم
5- تهیه برنامه کاری در برگزاری مراسم
6- طراحی مکان برگزاری مراسم
7- امکانات مورد نیاز برگزاری مراسم
8- مدیریت جمع آوری و دفع مواد زائد در مراسم.
9- سیستم های ارتباطی در مراسم.
10- طراحی دکور و صحنه در مراسم.
11- نحوه چیدمان صندلی در مراسم.
12-ارائه خدمات به افراد با نیازمندی های خاص( معلولین)
13-پارکینگ اتومبیل ها در مراسم.
14-محل و چگونگی ورود و خروج میهمانان در مراسم
15-طراحی مکان ارائه اطلاعات به میهمانان.
16-صدور کارت شناسایی برای شرکت کنندگان و مجریان.
17-پذیرش و ثبت نام میهمانان.
18-سیستم حمل و نقل وسایل؛تجهیزات و میهمانان
19-تهیه و اهدای جوایز.
20-سبزی آرایی ومیوه آرایی.
21-ایمنی؛امنیت و شرایط اضطراری.
22-پذیرایی غذا و نوشابه در مراسم.
23-اختتامیه و جمع آوری محل برگزاری مراسم.
24-استقبال و بدرقه میهمانان مهم.
کارگاه آموزشی یا کارورزی : دارد
پیش نیاز های لازم جهت شرکت در دوره آموزشی:دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه و سابقه کار مرتبط .
به توصیه های ما توجه کنید: داشتن روحیه میهمان نوازی و خوشرویی ؛ علاقه به مشاغل خدماتی و صبر و تحمل چرا که مهمان مسئولیتی در قبال خستگی ناشی از کار شما ندارد .
نوع گواهی نامه صادره : گواهی نامه سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری