آموزش پذیرایی و تشریفاتفیلم آموزشی تشریفاتمقالات

فیلم آداب تشریفات نوشیدنی

4.8/5 - (25 امتیاز)

تشریفات نوشیدنی

طریقه خوردن نوشیدنی و اعلام نوشیدنی یکی از آداب مهمانی و از موارد مهم در بخش تشریفات است  وقتی از نوشیدنی و یا به سلامتی کسی نوشیدن حرف به میان می آید خیلی ها فکر می کنند باید این نوشیدنی حتما الکلی باشد.

در صورتی که ما می توانیم درخواست سلامتی برای افراد داشته باشیم اما در یک جمع دوستانه و سالم لذا برای اینکه اطلاع علاقمندان به این بخش بالا رود ما تصمیم گرفتیم این فیلم آموزشی را دوبله و ترجمه نماییم  و بصورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

سلامتی🥂
سلام من نانسی میشل مدافع آداب و اصول تشریفات هستم و داریم در مورد آداب غذاخوردن صحبت میکنیم.حالا دوست دارم در مورد به سلامتی کسی یا چیزی نوشیدن حرف بزنم .به سلامتی نوشیدن وجود داره که این کار به شکلهای سنتی بخشی از تجربیات غذاخوردن یه حساب می آید.
نوع اول به سلامتی نوشیدن برای خوش آمد گویی :

نوشیدن برای خوش آمد گوییه که میزبانان به محض آمدن مهمانها سر میز انجام میدهند این کار برای یک مناسبت انجام میشود و برای همه کسانی که در مراسم هستند و وظیفه ما اینه که بعد از اظهارات میزبان در نوشیدن نوشیدنی همه همراهی کنیم.بعد از اون سرویس دهی برای غذاخوردن جلو میره تا این بعد از سرو دسر،میزبان دوباره بلند میشود.این لحظه به سلامتی مهمان افتخاری در خواست نوشیدن همگانی میده .در این صورت اون بلند میشه و میتونه از بقیه هم بخواهد که بیایستندتا همگی مهمان افتخاری را بشناسند .کاری که شما نباید بکنید اینه که زمان در خواست به سلامتی کسی نوشیدن توجه همه را به ضربه زدن به لیوانتون جلب کنید باید بایستید و با صدای یکم بلند تر بگید:میشه لطفا من را در نوشیدن به سلامتی به مهمان افتخاری همراهی کنید؟
بعد همه ما لیوانهایمان را بر میداریم و میزبان صحبتهاشو میکنه و ما به افتخار اون فرد یا مناسبت مینوشیم.فردی که به سلامتی اون داریم می نوشیم در این لحظه نوشیدنیش را نمینوشه.ببینید فرض کنید که من مهمون افتخاریم و داریم ارتقای شغلی ام را جشن میگیرند،زمانی که همه دارن به سلامتی من مینوشند مینشینم و لبخند میزنم .میتوانم لیوانم را در دست بگیرم ولی لیوان را برای نوشیدن نزدیک دهانم نمیبرم .اینطوری بهش فکر کنید که زمانی که همه دارندبرای من تولد میگیرند و مبارک میخونند ،من برای خودم تولدت مبارک نمیخونم.بنابراین من نوشیدنی را که به سلامتی خودمه نمی نوشم . این چیزیه که عروس و دامادها هم باید بخاطر داشته باشند .بعد از به سلامتی من نوشیدن،من باید بایستم و عمل را متقابلا انجام بدهم .بعد از میزیان خانم یا آقا برای تدارک این برنامه دوست داشتنی برای من یا هر برنامه مناسبتی تشکر کنم و باید برای به سلامتی آنها و هر کس که آن شب با ما آنجا هستند ،بنوشیم.این عمل را به تلافی سلامتی نوشیدن میگویند.
بعد همه نوشیدنیهاشون را مینوشند .
اگر در آمریکای شمالی باشیم ممکنه با آب یا قهوه یا هر نوشیدنی دیگری به سلامتی کسی یا چیزی بنوشند.اگر شراب ندارید یا شراب نمینوشید ،شما میتوانید با هر نوشیدنی که سر میز دارید ،این کار را انجام دهید.
برنامه های بین المللی خاصی هستند که اگر شما لیوان شرابتان را با آنها بالا نبرید ،به منزله توهین به میزبان هستید .سعی کنید که مقدار اطلاعات در مورد تشریفات بین المللی کسب کنید .دوست دارم درسمان را به سلامتی تک تک شما نوشیدن تمام کنیم.
امیدوارم همتون تجربه های غذا خوردن موفقی داشته باشید .
به سلامتی شما🍾🍷🥂

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  درصد هزینه غذا (مدیر غذا و نوشیدنی+ مدیر رستوران)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا