آموزش کارکنان تشریفات و میزبان رستوران هتل ۵ ستاره امیر کبیر اراک
آموزش کارکنان تشریفات و میزبان رستوران
آموزش پرسنل خدماتی یکی راهبرد های اساسی در هر هتل و یا تالار و رستوران می باشد چرا که تحقق اهداف مدیران که دسترسی به رضایت مشتری و منعاقبا بدست آوردن سود بیشتر از این راه محقق میگردد.در این میان مدیران آگاه با استفاده از مدرسان با تجربه سعی در بالا بردن مهارت های شغلی کارکنان خود دارند.
موسسه خدمات گردشگری و هتلداری مهارت گستر نوشیجان فقط یک آموزش ارائه نمی دهد بلکه با شیوه های اصلاحی و همچنین ارزیابی های بعد آموزش به دنبال اثربخشی و کارا بودن نیروی انسانی از طریق آموزش های ارائه شده بوده و مواردی آموزشی خود را با طرح های اثربخش نیمه کاره رها نمیکند.
آموزش پرسنل تشریفاتی رستوران هتل و همچنین تالار پذیرایی مجموعه به درخواست مدیریت انجام گرفتکه در این دوره دو روزه که بصورت کارگاه عملی و تئوری به پایان رسید بعد از آموزش مشاوره رایگان در محل تالار داده شد:
تا پیمانکاران بتوانند با تغییر شیوه پذیرایی از سرعت عمل بیشتری در این تالار 700 نفرهد برخوردار شوند.این دوره پس از ارائه یکسری فرم های کنترلی و نمونه فرم های قرار داد با رضایت کامل در خواست کنندگان به پایان رسید.