آموزش کارکنان پذیرایی شرکت مسکن ایرانیان
آموزش کارکنان پذیرایی شرکت مسکن ایرانیان
آموزش شرکت مسکن ایرانیان به درخواست سرپرست نیروی خدماتی این شرکت انجام گرفت بعد از صحبت های اولیه با مسئول خدماتی شرکت مشخص شد که ایشان توانایی قابل تعریفی در بحث پذیرایی و تشریفات دارد.
اما ما هم به این امر واقف بودیم که مواردی را که سرپرست مسقیم افراد بیان میکند گاهی بصورت کامل برای زیردستان قابل قبول نیست و اگر موارد آموزشی توسط فرد دیگری خارج از شرکت یا سازمان بصورت استاندارد انجام شود می تواند تاثیر بیشتری بر کارکرد افراد داشته باشد. لذا با توجه به برگزاری آزمون های سنجش تکوینی و تشخیصی بصورت تئوری و عملی شرکت آموزش هتلداری و گردشگری مهارت گستر نوشیجان می تواند کارکرد بهتر و موثر نیروهای خدماتی را در بحث کاری افراد تضمین نماید.
شما می توانید نیروهای خود را با آموزش صحیح تبدیل کارکنان پنج ستاره نمایید. و سطح عملی و کاربردی کارکنان خود را بالا ببرید